Kom jij onze salesafdeling versterken?

Voor ons snelgroeiende bedrijf zijn wij opzoek naar een flexibele en enthousiaste Accountmanager HST (Heavy Lifting, Salvage & Transport) die onze salesafdeling in Rotterdam komt versterken. 

Op de dynamische afdeling “Heavy Lifting, Salvage & Transport” is geen dag hetzelfde. Samen met je collega’s van de afdeling sales onderhoud je het contact met klanten en leveranciers over de hele wereld. Hierbij krijg je volop de ruimte om jouw skills en persoonlijke interesses uit te bouwen. 

Als Accountmanager ben je medeverantwoordelijk voor het verkopen van onze maritieme dienstverlening, grotendeels in de regio Rotterdam.

Door jouw commerciële drive, vakkennis en communicatieve skills creëer en onderhoud je langdurige relaties met onze (internationale) klanten. 

Uiteraard word je, voordat je aan de slag gaat, goed ingewerkt en leer je meer over onze dienstverlening.

Kortom: een uitdagende functie waarin verkoop en techniek samenkomen!

Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden die bij deze functie horen:

  • Je bent in de regio het aanspreekpunt voor klanten en begeleid een aanvraag van offerte tot order.
  • Het opstellen van calculaties en het uitwerken van offertes en budget voorstellen
  • Opvolging en toelichting geven aan de klant over de uitgebrachte offertes
  • Actief acquireren op locaties, telefonische acquisitie en het onderhouden van contacten en prospects.
  • Voorbereiden van nieuwe projecten, in nauwe samenwerking met onze Sales en/of Project Managers.
  • Waarborgen van een kwalitatieve overdracht van sales naar projectmanagement
  • Bereid te reizen naar (internationale) beurzen en klanten

Dit typeert jou:

  • Je kunt procesmatig werken
  • Je kijkt met een frisse blik naar bestaande processen en bent constant op zoek naar verbetering en efficiëntie
  • Je hebt een proactieve houding
  • Een hoog kwaliteits- en verantwoordelijkheidsniveau

Dit vragen we van jou:

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een technisch commerciële richting.
  • Je hebt aantoonbare ervaring als accountmanager, bij voorkeur in de maritieme / logistieke sector
  • Je hebt affiniteit met techniek, bij voorkeur in de maritieme sector
  • Je bent vertrouwd met automatisering en je kunt goed uit de voeten met Word, Excel en CRM-programma’s
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je bent proactief, stressbestending en een echte teamspeler

Dit bieden wij jou:

  • Een zelfstandig en veelzijdige functie als Accountmanager voor 40 uur per week, binnen een deskundig en enthousiast team, in een jong en dynamisch no-nonsense bedrijf
  • Flexibele werktijden en een informele en prettige werksfeer
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. bedrijfsauto, laptop, etc.)
  • 25 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek
  • Pensioenopbouw bij Rijn en Binnenvaart
  • Mogelijkheden voor opleidingen en scholingen

En wie zijn wij?

HEBO is een Maritieme dienstverlener in de breedste zin van het woord. Dagelijks houden onze teams zich bezig met olie- en calamiteitenbestrijding, transporten, hijswerkzaamheden, bergingen en een scala aan ondersteunende diensten op en rondom het water. En dat zowel in binnen- als buitenland. We zijn altijd op zoek naar de meest veilige, efficiënte en aantrekkelijke oplossingen voor onze klanten. Kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid staan bij ons centraal. We bieden onze werknemers goede arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer binnen een gezonde en betrouwbare organisatie.

Solliciteer!

Spreekt deze vacature je aan en voldoe je aan hetgeen wij vragen? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

Indien je vragen hebt over deze vacature kun je contact opnemen met Wilma Verhoef (HR) via 038 3868180 of Niels Reyngoudt (Sales) via 06 21135052. 

Je kunt je sollicitatie richten aan Wilma Verhoef, sollicitaties@hebo.eu.

 

Solliciteer

Scroll naar boven